2008-07-31

忘不了

曾經以為~不望著令自己傷感的事物
是令自己不再流淚的方法
可是~肉眼雖然再看不到
難道心裡腦內的記憶
真的會隨年月時間流逝而消磨秏損掉嗎?
或許~不得不相信~塵世間有些事情有些回憶是長存心裡
永遠也不能遺忘的

**************************************************************

突然想到至尊寶的一段話:
曾經有一份摯真嘅愛情擺喺我面前
但我冇去珍惜到,到冇咗嘅時候先後悔莫及
塵世間最痛苦莫過於此
如果個天可以俾個機會我返轉頭嘅話
我會同個女仔講我愛佢
如果係都要喺哩份愛加上一個期限
我希望係~一萬年

No comments: